Gala "Mihai Nesu Foundation"
Prima acțiune importantă de strângere de fonduri a fost Gala „Mihai Nesu Foundation”, care a avut loc la Utrecht, Olanda pe data de 20 februarie 2012.
Peste 200 de persoane, printre care colegi, antrenori, foști colegi și prieteni de-ai lui Mihai, și-au cumpărat participarea la deosebitul eveniment, unde au gustat din preparatele celebrului bucătar olandez Ramon Boek. Mai mult, invitații s-au putut bucura de o atmosferă plăcută întreținută de artiști îndrăgiți din „Țara Lalelelor”, care au susținut reprezentații fără a percepe niciun onorariu.
Punctul culminant al serii l-a reprezentat licitația de obiecte primite de la sponsorii fundației, iar ultimul tricou cu care a evoluat Mihai Neșu a fost achiziționat de către soția patronului de la FC Utrecht contra sumei de 1000 euro.
Acțiunea a fost un real succes, în conturile fundației intrând 58,000 euro. La aceștia s-au adăugat alți 12,000 euro, prima unei victorii oferită de intreg lotul FC Utrecht. De asemenea, la meciul FC Utrecht - AZ ce a precedat gala, suporterii și-au arătat sprijinul prin donarea a aproximativ 8000 euro.
Campania "Cel mai mare drag numar 3 la Antena 3"
Campania „Cel mai drag număr 3 la Antena 3” este al doilea eveniment de strângere de fonduri al Fundației și primul care are loc in România.
Sâmbătă, 10 martie 2012, Antena 3 a dedicat programele sale Fundației „Mihai Neşu”. Între orele 10 şi 24, în emisiunile Antena 3 au fost prezentate fragmente din reportajul de excepție realizat la Utrecht de o echipă a emisiunii „in premieră” cu și despre Mihai Neșu, dar şi materiale despre alți români aflaţi în aceeaşi stare gravă de sănătate, care au nevoie de ajutor.
Antena 3 și-a propus să strângă fonduri pentru Fundaţia „Mihai Neşu”, pentru ca un număr cât mai mare de copii şi tineri aflaţi în dificultate să poată fi ajutați. Mihai Neşu a trimis tricouri ale echipei FC Utrecht, inscripționate cu numărul său - 3 - şi tricouri ale Fundaţiei pe care a înfiinţat-o, cu care au fost imbrăcați toți prezentatorii şi moderatorii trustului Intact. Aceste tricouri au fost ulterior licitate şi câştigate de telespectatorii care, pe parcursul zilei, au trimis un SMS la 877, valabil în rețelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone, Cosmote şi pus la dispoziţie de Fundaţia „Mereu Aproape”. SMS-ul costa 2 Euro fără TVA.
Participarea la licitaţia prin SMS s-a făcut exclusiv între orele 10 şi 24, sâmbătă, 10 martie. La inceputul fiecărei ore s-a făcut o tragere la sorţi a unui număr de telefon de pe care s-a trimis SMS. Proprietarul acestuia a primit un tricou de-al lui Mihai Neşu. Cu alte cuvinte, un tricou a putut fi câştigat cu un minim efort financiar de 2 euro, bani care vor reprezenta un real ajutor pentru oamenii cu dizabilități in incercarea lor de a-și recăpăta mobilitatea.
Rezultate:
85.538 euro este suma adunată de la ora 10, atunci când a demarat campania pe postul Antena 3 şi până la miezul nopţii.
42.769 SMS-uri au fost trimise la numărul 877.
14 tricouri au fost acordate românilor care au sprijinit Fundația „Mihai Neșu”.
Campania a fost creată special pentru câteva cazuri ale copiilor cu probleme, despre care puteți citi la secțiunea „Evenimente caritabile”.
Mulțumim tuturor românilor care au fost alături de noi în această campanie!