După ce a pus bazele unei fundaţii menite să ajute copiiicu dizabilităţi din Romania şi după ce a înfiinţat o şcoalăde fotbal pentru tinerele talente din Utrecht, Mihai Neşu a trecut la următorul proiect. O revista de 68 de pagini, toate color, cu materiale şi interviuri legate exclusiv de planurile şi ambiţiile de viitor ale lui Neşu si Fundației Mihai Neșu. Revista a fost idea unui vechi suporter al echipei FC Utrecht, Martin Velthuizen.
Lansarea „Neşu Magazine” a fost făcută duminică, 11 noiembrie 2012, în Maarssen de către Președintele Fundației Mihai Neșu, Mijndert Huitema, Sander Keller, unul din ambasadorii Fundației, și, bineînțeles, de către cel care a avut idea redactării revistei, Martin Velthuizen.
Revista a fost scoasă la vânzare pe 14 noiembrie 2012. Pe copertă este imortalizat chiar Mihai Neşu, îmbrăcat în tricoul echipei olandeze FC Utrecht. De altfel, la meciul de duminică, 18 noiembrie 2012, disputat împotriva celor de la Twente, fanii alb-roşilor au putut cumpăra revista dedicată românului din câteva locaţii special amenajate în jurul stadionului. Preţul unei reviste a fost de 4.95 euro, toţi banii încasaţi fiind donați către Fundația Mihai Neșu.
Câteva articole din cuprinsul revistei lui Neşu: interviuri cu foştii săi colegi Jan Wuytens, Dries Mertens şi Michael Zullo, un articol în care Jan Wouters, actualul antrenor al lui Utrecht, îşi expune gândurile legate de situaţia lui Mihai și un interviu exlusiv cu Mihai Neșu.
„La FC Utrecht va exista mereu un loc pentru Mihai Neşu”, este doar una dintre declaraţiile patronului clubului, Frans van Seumeren, pentru interviul din revistă.
« Inapoi la articole